Szénné égett a fideszes hazugságmédia!

A Fővárosi Törvényszéktől kikért adatok szerint 2018-ban összesen 109 sajtó-helyreigazítási pert vesztett a propagandamédia – írja az Átlátszó.

A választásoknak köszönhetően tavaly magasabb fokozatra kapcsolt a lejáratógépezet. Mint a cikkben írják: Ezek a lejárató “cikkek” többször nyilvánvaló hülyeségeket tartalmaztak, máskor konkrét hazugságokat. Az érintett ellenzékiek jelezték is, hogy jogi lépéseket tesznek emiatt, és később közülük többen is beszámoltak róla a Facebook-oldalukon, hogy megnyerték a helyreigazítási per(eke)t.

A Fővárosi Törvényszéktől közérdekű adatigénylésben kérték ki a pontos számokat, hogy a 888, a közmédia, a Lokál, a Magyar Idők, az Origo, a Pesti Srácok, a Ripost és a TV2 ellen hány darab sajtó-helyreigazítási kereset érkezett, és hány ilyen pert vesztettek el részben vagy egészben ezek a szerkesztőségek.

Mint kiderült, 2018-ban összesen 109 alkalommal marasztalta el a bíróság ezt a nyolc szerkesztőséget.

Ezzel szemben a nem a kormány etetőszékében kuksoló, vagyis szabad sajtó, a 444, az Index, a (választás után bezárt) Magyar Nemzet, az RTL Klub és az Átlátszó összesen 14 helyreigazítási pert vesztett el tavaly részben vagy egészben.

Tehát a végeredmény:

Elvesztett helyreigazítási perek száma 2018-ban:
– kormánysajtó 109
– független sajtó 14

Kapcsolódó cikkek

Ezeknek a fejükben az agyrágóbogár már rég kipusztult!

Rubóczki Tamás

A Fidesz pártcsaládja az EU-ban : “Orbán Viktor EU-s szövetségesei szerint is a Fidesz kampánya hazug és megtévesztő”

O.L.K.T.

Volner és a betyársereg. Féljetek magyarok! Az jó nektek, ha féltek.

O.L.K.T.