Minden úgy van ahogy a Nyugatifény megírta.

# # # #

Ahogy azt a magyar sajtóban elsőként a Nyugati Fény már reggel 8:04-kor megtudta és megírta:

Orbán Viktor levelet küldött a Fidesz kizárását kezdeményező EPP-tagpártok vezetőinek. A miniszterelnök a levélben bocsánatot kér, valamint kérleli az EPP-tagpártokat, hogy gondolják meg magukat és ne szavazzák meg a Fidesz kizárását a konzervatív pártcsaládból.

Reggeli cikkünket azóta több mint 17.000-en olvasták.

Bő három órával később, 11:21-kor az MTI kiadott egy hírt, amelyben Havasi Bertalan, Orbán sajtófőnöke megerősítette a levelek hitelességét.

Az MTI idézi a Reuters-t is, amely szintén megszerezte az általunk elsőként idézett levelet.

Jelen cikkünk megjelenéséig az alábbi médiumok írták meg úgy a hírt, hogy abban egyáltalán nem említik az információt 3,5 órával korábban közlő Nyugati Fény nevét:

hvg.hu

Népszava

168 Óra

Index

24.hu

Magyar Narancs

Blikk

Hírklikk

napi.hu

Magyar Hírlap

Mérce.hu

888.hu

Alfahír

Portálok, amelyek a sajtóetikának megfelelően linkelték az első közlő Nyugati Fény cikkét:

atv.hu

.

Köszönjük a “korrektséget”! Cikkünk frissül.

Kapcsolódó cikkek

Ön szerint, Orbán hol lesz 2030-ban?

H Miklós

Utazni készülsz? Akkor jól rácsesztél!

H Miklós

Támogassuk Orbán Viktor programját, lopjuk szét az országot!” – Alfahír

O.L.K.T.