Juszt László: “Te szerencsétlen kis…!”

“Szijjártó: A leggyorsabb lesz a magyar vasúttal elérni Belgrádból a kontinens belsejét”

Te szerencsétlen kis …! Mostmár csak azt áruld el, hogy nekünk az miért lesz jó? Miért nekünk fog az belekerülni, a kamatokkal együtt /mai ár/ 900 milliárdba?

Ha szereted a még meg sem született gyerekeidet, unokáidat, akkor mindent megteszel azért, hogy ne ebben a maradék országban éljék le az életüket. Trianon semmi ahhoz képest, amit ez a kormány elkövet ellene. Azt, hogy eddig mennyit loptak el, az unalomig ismételgetjük, tudjuk, de ami most történik az évtizedekre előre ránt minket a SEMMIBE.

A Berlin-München ICE vonal 623 km hosszú, 11,8 milliárd euróba került, ami átszámítva kilométerenként nagyjából 5.9 milliárd forintra jön ki. Igen ám, de ezen a vonalon több mint 20 alagutat, 300 vasúti és 170 közúti hidat, valamint 300 km/h-s sebességre alkalmas pályát építenek. A Budapest-Belgrád vonal szinte teljesen sík terepen fut, a vonatok majdani sebessége maximum 160 km/h lehet és így lesz 4,5 milliárd minden kilométere.

A teherszállításra tervezett magyar vonal, sokkal kevesebb pénzből is megépíthető. Lengyelországban, a Tátrában 705 millió forintos kilométerenkénti áron készült el egy 44 kilométeres szakasz. Csehországban 266 millió forint volt kilométere. A csehek és a lengyelek egyetlen vasútberuházásánál sem érték el az 1 milliárdos határt, Magyarországon viszont még a Kelenföld-Pusztaszabolcs közötti szakaszért is 3 milliárd fölött fizettek. Na kinek? Természetesen a strómannak.

Ismerjétek már el/be, – úgyis túl vagyunk rajta – ezt az országot egy ember ellopta, hazavitte. Mindenki más csak szolga lehet a jövőben. Kevésbé, vagy jobban megfizetve.

szerző. Juszt László

Kapcsolódó cikkek

Csődöt mondott Orbán magyar modellje, menekűlnek a magyarok az országból!

Rubóczki Tamás

Erre most nagy szükség van: Lovaskatonákat képez a honvédség…avagy vissza a feudalizmusba

O.L.K.T.

Ön szerint, ki dönt mindenről Magyarországon?

H Miklós