Homofób felháborodás tört ki a budapesti metróban kitett Coca-Cola-reklámok miatt.

Online petíció indult az azonos neműek közötti szerelem elfogadását hirdető plakátok ellen. A Coca Cola elnézést kér mindazoktól a látens homoszexuálisoktól, akik igaz szabad keresztényként alaposan kiakadtak a reklámokon, és megnyugtatja őket, hogy a homoszexualitás – jó esetben – gyógyítható, hogy a fideszes keresztényeknek igazuk legyen. Amúgy nem 🙂

A Coca-Cola #loveislove, azaz “a szerelem az szerelem” feliratú, egy női, illetve egy férfi szerelmespárt ábrázoló reklámjai a Széll Kálmán téri metrómegállóban tűntek fel a napokban. (De más megállókban is láthatók.) Ezek kapcsán először a Pesti Srácok írt arról pénteken, “már Budapestet ostromolja a homoszexuális lobbi”, majd egy online petíció is megjelent, amely egyrészt a hirdető bojkottjára szólít fel, másrészt segítséget kér a plakátok eltávolításában, illetve “a gyermekeket, a családokat és az egész társadalmat megcélzó homoszexuális lobbi megfékezésében”.

A BKV szombaton közleményben reagált az “online médiában bírált” hirdetések ügyére. Ebben azt írják, hogy a reklámfelületek hasznosításáért nem ők felelnek, hanem az erre szerződött külső partnereik. Ilyenből kettő van, a mostani reklámhelyeket is érintő hirdetéseket 1999 óta a Peron Reklám Kft. szervezi (illetve maguknak a járműveknek az esetében ő szerződött albérlőik).

Ezen kívül azt is közli a BKV, hogy a reklámfelületeik hasznosítására épp folyamatban van egy közbeszerzési eljárás, amely heteken belül lezárul. Ennek a célja, mint írják, a “hogy az újonnan kialakuló szerződéses állomány egyszerűbb, egyben a jelenleginél pontosabban szabályozott legyen”.

Forrás: Index/Hócipő

Kapcsolódó cikkek

Mit hagyunk unokáinkra?

O.L.K.T.

Amikor a CÖF-ös agybeteg fröcsög!

Rubóczki Tamás

Válasz Georg Spöttlének!

O.L.K.T.