BÍRÓSÁGI ÍTÉLET MONDTA KI, HOGY A ZALAI HÍRLAP HAZUGSÁGOKAT ÍRT A DK ELNÖKÉRŐL GYURCSÁNY FERENCRŐL!

Helyreigazításból derült ki, hogy Gyurcsány nem részegen tartott sajtótájékoztatót.
A zalai NER-lap sajnálkozik…

“Sajnálkozásunkat fejezzük ki amiatt, hogy 2018. március 14. napján megjelent „Zavart állapotban kampányol Gyurcsány (szavazás)” című cikkünkkel valótlanul híreszteltük, hogy Gyurcsány Ferenc részegen tartott sajtótájékoztatót, a jogsértésért Gyurcsány Ferenctől bocsánatot kérünk.”

Valahogy a kormány média ezt nem verte annyira nagydobra, így most mi itt a
SZERETLEK EGERSZEGEN megírjuk.
Vajon hány és hány hazugság lehet még, amivel befolyásolhatták a választást?

A Zalai Hírlap újság ment nagyot még tavaly a hírrel,most pedig a helyreigazítás is nagyot futhat.

A zaol.hu, a Zala megyei újság internetes felületén jelent meg egy csodálatos helyreigazítás egy bírósági ítélet nyomán, amely szerint Gyurcsány nem tartott részegen sajtótájékoztatót tavaly.

Na ennyit a Fideszes médiáról.

Kapcsolódó cikkek

Vélemények, kommentek egy témára:

O.L.K.T.

Rendőrállam: Órákig tartották fogva a Klubrádió műsorvezetőnőjét a XII kerületi kapitányságon!

Rubóczki Tamás

Polt Péter jelenjen meg az Elios-ügyet vizsgáló alternatív bizottság előtt!

O.L.K.T.
Téged is érdekelnek a friss információk? Mi történt az országban, a világon?

Téged is érdekelnek a friss információk? Mi történt az országban, a világon?

Elküldjük neked heti rendszerességgel a legolvasottabb híreket és információkat, hogy ne maradj le semmi fontosról! A feliratkozást meg kell erősíteni a beírt e-mail címre elküldjük a feliratkozáshoz szükséges információkat, így mindenképpen létező e-mail címet adj meg! Soha nem küldünk kéretlen leveleket!

Sikeresen feliratkoztál!