Bezár a MAGYAR IDŐK, újra indul a MAGYAR NEMZET!

A következő hónapokban újraindulhat a visszafideszesített Magyar Nemzet, megszűnne a Magyar Idők.

– Ha tíz különböző koncepciót nem láttam arról, hogyan is fogunk majd működni, egyet sem – mondta a Népszavának a múlt év végén a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványba (KESMA) szervezett médiumok egyikének a vezetője. Szavai jól érzékeltetik azt a helyzetet, amiről korábban lapunk is írt már: hiába az egyesítés, a médiabirodalom működésének finomhangolása a vártnál nehezebb és hosszadalmasabb folyamatnak bizonyult. Emiatt még maguk az érintettek sem tudnak sokat arról, mennyiben változik majd a munkájuk. A tisztánlátást nem segítette az alapítvány kuratóriumi elnökének, Varga István volt Fideszes képviselőnek kijelentése sem, aki a KESMA működéséről például csak annyit mondott a 24.hu-nak adott interjúban, hogy a „józan ész” mentén üzemeltetik majd.
Ennél sokkal konkrétabb változás, hogy – lapunk több egymástól független forrásból származó információi szerint – már eldöntött tény a Magyar Idők megszüntetése és helyette a Magyar Nemzet újraindítása. Egyelőre két időpontot említettek az indulásra: február 6-át, a „G-nap” évfordulóját, valamint március 15-ét. (Igaz, ez technikailag okozna nehézségeket, mivel munkaszüneti nap, így nem lenne könnyű a lapot terjeszteni.) Sokak szerint február 6-i dátumnak szimbolikus üzenete lenne. – Érzelmi okai lennének a miniszterelnök részéről, ha Simicska pálfordulásának napján indulna újra a Magyar Nemzet – fogalmazott egy kormányzati szereplő a Népszavának. Egy másik forrásunk csak annyit mondott, hogy sem megerősíteni, sem cáfolni nem szeretné a február 6-i indulást. Ugyanakkor egyelőre technikai nehézségek is akadnak. A Magyar Idők szerkesztősége például nem vethető be egy az egyben a Magyar Nemzet készítésére, legalábbis kiegészítésre szorul. Az újraindított orgánum nem lenne a kormánypropaganda “bunkósbotja”, inkább a Mandiner “tálalási módja” jellemezné.
A Közép-európai Sajtó és Média Alapítványba ugyan nem olvadt be a TV2, de sokan azt valószínűsítik, hogy Andy Vajna halála utána csatorna is Liszkay Gábor irányítása alá kerül.  Mint azt a Népszava tavaly nyáron elsőként megírta, Orbán Viktor elégedetlen volt a TV2 működésével. A csatornának hiába adtak évek óta milliárdos nagyságrendű állami hirdetést, a tévét működtető cég masszívan veszteséges volt, egyes forrásaink szerint azért, mert a nagy rivális RTL Klubhoz képest sokkal drágábban működött.
Az mindenesetre biztos, hogy a vasárnap elhunyt filmügyi biztos tavaly novemberben kiszállt az egyik legfontosabb cégéből, az AV Investments Befektetési Kft.-ből, amely alá egyebek mellett Nobu éttermet üzemeltető Buno, valamint a TV2-nek műsorokat gyártó IKO Holding tartozott. Az Átlátszó cikke szerint a vállalatban Vajna volt a többségi tulajdonos, a kisebbségi pedig a Cinergi nevű, Delaware-ben bejegyzett cég. Ősz óta azonban már a Cinergi az egyedüli tulajdonos.
Forrás Népszava https://nepszava.hu/3022868_az-evfordulon-indulhat-ujra-a-magyar-nemzet

Kapcsolódó cikkek

A koraszülött osztályt bezárják, de Mexikóban templomot épít a magyar kormány

O.L.K.T.

Besz@rás! A fideszesek átadták azt amit még el sem kezdtek építeni.

O.L.K.T.

Dolgok, melyekbe beletört Orbán bicskája.

H Miklós
Téged is érdekelnek a friss információk? Mi történt az országban, a világon?

Téged is érdekelnek a friss információk? Mi történt az országban, a világon?

Elküldjük neked heti rendszerességgel a legolvasottabb híreket és információkat, hogy ne maradj le semmi fontosról! A feliratkozást meg kell erősíteni a beírt e-mail címre elküldjük a feliratkozáshoz szükséges információkat, így mindenképpen létező e-mail címet adj meg! Soha nem küldünk kéretlen leveleket!

Sikeresen feliratkoztál!