A nő aki még egyszer nagyon szégyellni fogja, hogy szándékosan (pénzért) hazudott a magyaroknak

A Fővárosi Törvényszéktől kikért adatok szerint 2018-ban összesen 109 sajtó-helyreigazítási pert vesztett a 888, a közmédia, a Lokál, a Magyar Idők, az Origo, a Pesti Srácok, a Ripost és a TV2 – írja az Átlátszó. Ennyiszer marasztalta el őket a Törvényszék, a legtöbb helyreigazítást az Origónak kellett közölnie.

Az Átlátszó tavaly is kikérte ezeket az adatokat az azt megelőző évre vonatkozóan, akkor az derült ki, hogy 2017-ben összesen 53 helyreigazítási pert vesztett a kormányközeli média, azaz az elvesztett perek száma jelentősen romló tendenciát mutat.

Az Átlátszó összehasonlításképpen kikérte a kormánypárti politikusok által támadott szerkesztőségek 2018-as helyreigazítási statisztikáit is. A bíróságtól kapott adatok szerint a 444, az Index, a választás után bezárt Magyar Nemzet, az RTL Klub és az Átlátszó összesen 14 helyreigazítási pert vesztett el tavaly részben vagy egészben.

Kapcsolódó cikkek

Gémesi György: Olyan szinten átmosta az emberek agyát a sorosozás, hogy az már káros

Rubóczki Tamás

A közszolgálati dolgozók sztrájkot hirdetnek. VIDEÓ

O.L.K.T.

Ordítasz?! – Közel 200 ember fagyott halálra Magyarországon, de stadion az kell!

Rubóczki Tamás