A magyar közmédiát már Moszkvából szerkesztik?

Lehet, hogy egyenesen Moszkvából érkezett az utasítás a Fidesz által ellenőrzött magyar média szerkesztőinek. Persze az is lehet, hogy a magyar miniszterelnök személyesen tiltotta le annak a hírnek a közzétételét, ami egész Európát megrázta. Abból ugyanis megtudta volna a magyar nép, hogy Orbán szövetségesét, az osztrák szélsőjobboldal vezérét lebuktatták amint éppen elárulta a hazáját egy magát orosz oligarchának valló személynek.

A hazaáruló politikus lemondott és Ausztriában előrehozott választások lesznek. A magyar állami tévé Híradóiból, a fideszes média híreiből azonban kicenzúrázták az orosz kapcsolatot.

Abban a köztévében cenzúráztak, amelynek Kunigunda utcai székházát 2017 végéig többször is titokban használta az orosz állami propaganda tévé, az RT.

Heinz-Christian Strache magyar elvbarátai ugyanis már régen megkötötték a maguk piszkos alkuit Moszkvával.

A fideszes médiában azért hallgatják el a tényeket, mert rettegnek. A Putyin-hálózat öt ismert tagja, a magyar Orbán, a francia Le Pen, az olasz Salvini, a cseh Zeman és az oszták Strache közül egy lebukott.

Az első dominó eldőlt.

Forrás:https://www.flamingok.hu/blog/a-magyar-k%C3%B6zm%C3%A9di%C3%A1t-m%C3%A1r-moszkv%C3%A1b%C3%B3l-szerkesztik?fbclid=IwAR3JE8VsA8Mbqdf-C-g73Swm5olW9DLBKc4-Z23selGEp7iGflSKdJZgjWs

Kapcsolódó cikkek

Fideszes nagyurakat lassan gazdának kell szólítani?

O.L.K.T.

Rádiós lett Orbán Gazsi cimbije!

Rubóczki Tamás

Gyurcsány Ferenc (ÉLŐ)

Rubóczki Tamás