A közlekedési államtitkár szerint 9 év alatt akkorát fejlődött a MÁV, hogy már csak 1-2 órát késnek a balatoni vonatok!

Műszaki hiba miatt jelentős késésekre kell számítani a székesfehérvári és a balatoni vasútvonalakon – közölte a Mávinform kedden az MTI-vel.

A közlemény szerint Székesfehérvár és Szabadbattyán, valamint Kelenföld és Tárnok között meghibásodott a biztosítóberendezés, emiatt a székesfehérvári vonalon az elővárosi vonatok esetében 30-40, esetenként 40-60, a Budapest-Székesfehérvár-Nagykanizsa és a Székesfehérvár-Tapolca vonalakon közlekedő távolsági járatok esetében pedig 60-120 perccel hosszabb menetidőre számíthatnak az utasok.

A torlódások elkerülése érdekében egyes járatokat nem indítanak el, Székesfehérvárnál és Szabadbattyánnál összekapcsolnak vonatokat, illetve az utasokat átszállítják – írta az MTI.

A MÁV 2010 óta fejlődési pályán van, a végrehajtott fejlesztések bizonyítják, hogy a vállalatcsoport jó úton jár – tudatta Tóth Péter, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) közlekedésért felelős helyettes államtitkára négy napja, a vasutasok eskütételén. Összeszedtem pár késési indokot ami az elmúlt 3 napban történt:

Pár napja az alábbi közleményt adta ki a MÁV:

Elnézést kérünk azon Balatonra tartó vonatoknak az utasaitól, akiknek a késett és zsúfolt szerelvények miatt a teljes utat végig kellett állniuk a pünkösdi hétvége első napján, a menetjegyeket igénylések szerint visszatérítjük.

Pár nappal később:

A MÁV-Start szóvivője elismerte a problémákat.

“Valóban voltak késések és meghibásodások mind a pénztári kiszolgálás, mind az utastájékoztatás tekintetében. Nagyon sajnáljuk, hogy emiatt sok utasnak nem megfelelően, rossz érzéssel indult a hétvégéje”

– mondta Biber Anett.

Aztán ismét, amikor szintén tömegnyomor és drasztikus késések voltak a balatoni vonatokon:

igyekeznek az utasokat a kevésbé zsúfolt járatokra terelni, például a csúcsidőn kívüli vonatokra érvényes kedvezménnyel. Biber Anett szerint probléma esetén a vasutasok először a menetrendet próbálják helyreállítani, így nem tudnak minden esetben megbízható információkat adni az utasoknak.
„A kollégák igyekeznek, és minden tőlük telhetőt megtesznek és a lehetőségeikhez képest próbálják megbízhatóan tájékoztatni az utasokat. Előfordul, hogy van ebben egy kis csúszás” – folytatta a szóvivő. A szóvivő szerint a nagy késéseket főleg az okozza, hogy a nagyobb utasszám miatt többet állnak a vonatok egy-egy állomáson

 

Ez nem fejlődés te istenadta na nem írom le inkább…, EZ SZÉGYEN! (a Szerk.)

 

olkt.hu

Kapcsolódó cikkek

Nincs még gyanúsítottja az Elios-ügynek!

Rubóczki Tamás

A fideszes megmondóemberke elmondta miért jön kevesebb menedékkérő

O.L.K.T.

Korózs Lajos a kormány újabb, a nyugdíjasok ellen elkövetett aljasságáról rántotta le a leplet!

Rubóczki Tamás