A fideszes Bácskai János haverja engedély nélkül használja a kék megkülönböztető jelzést az országban

0

Ferencváros nagymenőjének lezuhant magánrepülője is részt vett a IX. kerületi sürgősségi betegellátásban címmel írtunk kedden cikket, ami arról szólt, hogy az elmúlt évek ferencvárosi panamáinak egyik főszereplője, Rudits Tibor szerződést kötött a kerületi szakrendelővel. A megállapodás alapján a vállalkozó két terepjárója és Bulldog 100 SK-61 típusú brit kétüléses kiképző repülőgépe 2017. december 11-től beszáll a sürgősségi betegellátásba. Ezért semmilyen ellenszolgáltatást nem kér. Viszont a megállapodás ideje alatt a vállalkozó szolgáltatásait a rendelő egyszer sem vette igénybe.

Az egész ügy egyre rejtélyesebb, ugyanis a megállapodás számos kérdést felvet:

Hogy vesznek részt a mentésben Rudits járművei, ha nincs is sürgősségi betegellátás a IX. kerületben?
Hogy vesz részt a mentésben egy légi jármű, ha nincs is repülőtér a kerületben?
Hogy vett részt a mentésben egy repülő, ami nem sokkal a szerződés megkötését követően tragikus körülmények között lezuhant?
Rudits Tibor, aki egy kéményseprő, mi alapján kapott jogosultságot a betegellátásban való részvételre?

Mivel a kéményes cégének autóit évek óta rendszeresen látni kék villogóval mozogni a kerületben, rákérdeztünk a BRFK-nál, hogy milyen tevékenység alapján kapott engedélyt a megkülönböztető jelzések használatára. A rendőrség azt írtja, hogy a két szerződésben szereplő terepjáró közül az egyiknek már a megállapodás előtt lejárt a villogóra vonatkozó engedélye, a másiknak soha nem is volt, a repülőről pedig nincs is információjuk. A rendőrség azt írta lapunknak, hogy vizsgálatot indít az ügyben.

Tehát Ferencváros olyan járműveket vont be a betegállátásba, amiknek nem volt érvényes engedélyük villogó használatára, ennek ellenére a villogót kihelyezték, viszont a betegellátásban a valóságban nem vettek részt.

Rudits Tibor egyik engedély nélküli mentőautója a vagyonkezelő és a polgármesteri hivatal előtt. Ezen az autón a rendőrség szerint engedély nélkül van kihelyezve a megkülönböztető jelzés.
A kéményesről azt kell tudni, hogy ő Bácskai János ex-polgármester jó barátja, évek óta egy csapatban vitorlásoznak. A vállalkozó neve szinte az összes fontosabb zűrös kerületi bizniszben felbukkant, legyen szó önkormányzati lakásokkal való seftelésről, mélyen alul árazott vendéglátóhelyekről, gyanús kéményfelújításról, diszkövezésről, kátyúzásról vagy éppen a parkolásról.

A Bulldog tragédiája.
A pilóta, aki nem Rudits Tibor volt, meghalt, a gép pedig megsemmisült. A Közlekedésbiztonsági Szervezet vizsgálata arra jutott, hogy a rossz látási viszonyokkal a gép vezetője nem tudott megbirkózni, elvesztette az uralmát a gép felett. A vizsgálat záró jelentéséből kiderül, hogy a balesetet szenvedett légijárműre kötött felelősség- és baleset-biztosítás 2018. január 10- én – a lezuhanás után két nappal lejárt. A tragédiától függetlenül a rendelővel kötött szerződésen nem módosítottak. A repülő papíron továbbra is részt vett a szakszolgálat munkájában.

Miért ilyen fontos Rudits Tibornak, hogy a járművein kék villogók legyenek?

A BRFK leveléből kiderül, hogy a kéményes korábban, 2013-tól jogosultságot szerzett villogók használatára, de mivel szabálytalanul használta azokat, nem hosszabbították meg az engedélyét.

Rudits Tibornak ettől független nagy szüksége volt a megkülönböztető jelzésekre, ezért szerződést kötött a ferencvárosi szakszolgálattal, hogy papírja legyen róla, ő bizony életmentő.

A vállalkozóról két dolgot biztosan tudunk, gyakran parkol szabálytalanul, fontos embereknek szállított ez-azt, és nem szerette, ha közben zavarják. A háta mögött csak zacskós embernek szólították.

Emlékezetes, hogy nekünk is sikerült rögzítenünk, ahogy a vállalkozó Varga József, a Fidesz egykori kerületi erős emberéhez pár nejlonzacskóval beugrik, majd visszaül a polgármesteri hivatal előtt szabálytalanul parkoló mentősnek matricázott gépjárművébe. Rákérdeztünk ,hogy mit szállított a szatyrokban, érdemes megnézni a felvételt:

A Tisztiorvosi szolgálatnak eddig három levelet írtunk. Arra voltunk kíváncsiak, hogy Rudits Tibor és járművei kaptak-e engedélyt a betegellátásban való részvételre. Eddig egyik levelünkre sem kaptunk választ.

Téged is érdekelnek a friss információk? Mi történt az országban, a világon?

Téged is érdekelnek a friss információk? Mi történt az országban, a világon?

Elküldjük neked heti rendszerességgel a legolvasottabb híreket és információkat, hogy ne maradj le semmi fontosról! A feliratkozást meg kell erősíteni a beírt e-mail címre elküldjük a feliratkozáshoz szükséges információkat, így mindenképpen létező e-mail címet adj meg! Soha nem küldünk kéretlen leveleket!

Sikeresen feliratkoztál!